søndag 18. oktober 2009

Lekehytte: innvielsesfest!

For en liten stund siden hadde vi innvielsesfest i lekehytta! Her ser vi en ivrig kokk midt i vaffelstekingen! Men, her snakker vi ikke helt vanlige vafler...! Mer om dette etterhvert...

Hytta er så og si ferdig. Noen smådetaljer gjenstår. (Slik som noen flere malingsstrøk, dørhåndtak, kjøkkengardiner o.a).


Pyntet til fest i skogen med lekre saker i fra nettbutikken!


Der har vi (endelig) fått fart i ovnen... (Ja, pipa er faktisk ekte!)


Hvem skulle tro at dette er en miniatyrovn! Ovnen, en Husqvarna no 2, fikk barnas oldemor i presang i 1905! Den er godt bevart og har gått i arv i mange generasjoner. Nå har den fått en verdig plass i en lekehytte!


Minivaffeljern! Og, miniatyrvafler!


Deilige sprø minivafler med markjordbær og blåbær!


Oppvasken blir jo bare gøy når det er innlagt vann i lekehytta! Lekeservicet er i emalje, og kan kjøpes i nettbutikken.

(Alle bilder copyright Prinser & Prinsesser)

4 kommentarer:

UnePune sa...

Så utrolig stilig lekehytte! Den er blitt kjempefin =D

Lille Lavendel... sa...

WOW dette var tidenes lekehytte!!!
Så kult med ekte pipe (jeg fikk pipe til min lekehytte når jeg var liten, og var såååå stolt, men den var ikke ekte) og ovnen er jo bare helt utrolig! Arv fra oldemor!
Jeg lager lekehytte jeg og, men den er langt ifra dette underet dere har bygget! Kjempefint ute og syntes jeg!
Ei fin uke til deg:O)

marita sa...

Det må være den mest avanserte lekehytten jeg noen gang har sett! :) Så fantastisk koslig med ovnen som har gått i arv, og minivaffeljernet var bare herlig.

Barna dine er virkelig heldige :)

the Folding chair sa...

Dette er den mest fantastiske lekestuen jeg har sett. Og det sier litt her inne i blogglandia.

Send meg gjerne en melding når du får nye varer/juleting, siden du tipset om det må jeg jo vente litt med shoppingen ;)

Legg inn en kommentar