lørdag 10. oktober 2009

Godt det ikke bare er jeg...



... som har det noe uryddig på hjemmekontoret! Har nettopp hatt en liten opprydning her, men til vanlig flyter det over av søppel og skit og kopper og ubetalte regninger! Akkurat som hos Ari Behn, ser jeg i dagens VG! Godt jeg ikke er den eneste! Rotet anser jeg imidlertid som et nødvendig biprodukt av det å arbeide. Hadde man ikke tillatt rot hadde man heller ikke arbeidet konstruktivt og effektivt, mener jeg. Det henger sammen. Er man midt oppi noe kan man ikke bruke tiden på å rydde - og da rydder man liksom samtidig bort alle tankene og idéene! Det er som de sier - at kunnskapen henger i veggene! Likeledes føler jeg tankene ligger i rotet! Det er noe rart med det der... En sjelden gang er det dog deilig å få kontoret schæina opp. Det føles befriende og ny inspirasjon og iver slippes til.

Lekker stol forresten! Sånn har ikke jeg...

Nå er det altså ryddet for planlegging av julesortimentet. Jeg håper jeg kan tilby en liten julebutikk med lekre saker i år også. Idéene er det mange av, men det er lite tid til å arbeide for tiden med en liten tulle og en stor skolegutt, så jeg får se hva det blir til.

Meld deg på nyhetsbrevet om du ønsker informasjon om når julebutikken eventuelt åpner!


1 kommentar:

Therese fra huset med de rare i sa...

hehe jeg tenkte faktisk det samme når jeg så bildet!!! Og mens jeg tenkte det begynte jeg å lure på om han abeider hjemme og hva hun Martha sier til sånt rot:P hehe

Legg inn en kommentar