mandag 19. mars 2012

Mitt atelier... (trenger hjelp)


Mon tro om dette gamle annekset på sommertorpet en dag kan bli mitt atelier... Med sikkerhet kan sies at en del må gjøres! Husfrua har idéer... I hvertfall idéer om varme sommerdager, hvor husfrua kan trekke seg tilbake, vekk fra myggen og inn i skyggen for kreativ utfoldelse. For en liten stund, inntil barna er lei av å løpe barføtt og glade rundt på tunet. Idéene stopper litt der. Mon tro hvor man skal starte? Hvordan skal atelieret se ut? Jeg må ha lys. Masse lys. Vinduer?Orangery-vinduer? Takvinduer? Doble vindus-dører? Hva skal jeg gjøre? Hvordan så atelierer ut i gamle dager? Noen som vet? Sommertorpet tilhører siste del av 1800tallet, altså Sveitserstilen. Jeg tar gledelig i mot enhver lille idé.


1 kommentar:

Unknown sa...

Hei :)

Stod vel at tegneren brukte 3-6 uker, og at han tegner ca 7 i året! Ikke storproduksjon akkurat :P

Ha en super tirsdag!

Klem

Legg inn en kommentar