søndag 18. mars 2012

Årets første...



"Mamma, se, en blomst!" Mens isen fremdeles hvitdekker sjøen strekker de første blåveisene inne på land seg opp mot det godgjørende vårlyset. Det er vår, og du verden så godt!

Bildet over er tatt med min kjekke XPERIA RAY mobiltelefon og editert i PhotoShop. Kameraet på mobilen er imponerende bra, om jeg bare holder meg unna zooming. I dag fant jeg ut hvordan jeg kunne styre fokusen også! Sånn er det når husfrua aldri gidder å lese bruksanvisninger. Da blir tidvise frustrasjoner plutselig avvekslet med herlige a-ha opplevelser!

Minner forøvrig om at nye saker stadig vil bli lagt i "Førstemann til mølla" kassen. Det er bare å følge med. Husk å trykke 'like' Prinser & Prinsesser på FACEBOOK for oppdateringer. Nå ligger det en nydelig ullfleecedress til baby og kun noen få sett av et søtt lekeservice i "Førstemann til mølla" kassen. 

Nettbutikken til Prinser & Prinsesser finner du her: www.prinserogprinsesser.no

Ha en trivelig uke alle sammen!

(Alle bilderettigheter: Prinser & Prinsesser)



Legg inn en kommentar