mandag 23. november 2015

Litt om meg og mitt gründerskap


Min lille prins og min enda mindre prinsesse (c) Prinser & Prinsesser

Prinser  & Prinsesser er en min lille nisjebutikk på nett.
Med Prinser & Prinsesser ønsker jeg å inspirere til hverdagsglede i barns liv, igjennom lek og aktivitet, hvor øyeblikk kanskje blir til verdifulle barndomsminner å ta vare på for bestandig.

Jeg er mamma til en liten prins og en enda mindre prinsesse. Jeg verdsetter alle verdifulle øyeblikk vi deler sammen, og hvordan de lærer meg å se verdenen igjennom deres øyne. De inspirerer meg hver dag, sammen med alle de små enkle ting i livet, som en kopp varm sjokolade eller lange turer i skog og mark med et kamera for å fange øyeblikkene.

Da min førstefødte kom til verdenen ønsket jeg å kombinere min bakgrunn, som markedsfører, grafisk designer og pedagog, med rollen som mamma. Jeg hoppet av den tradisjonelle karrièrekarusellen og etablerte meg selv som en mammaentreprenør for et mer fleksibelt og meningsfullt liv. Det er der alt startet... Prinser & Prinsesser.

Du er velkommen til å besøke min Instagram konto Instagram konto for et blikk bak kulissene i mitt foretak og noen glimt inni mitt liv som mor til to herlige barn. Du finner også Prinser & Prinsesser på Facebook, Youtube, Pinterest, og Google+

Her i bloggen finner du blant annet inspirasjon, oppskrifter og mønstre, foruten min mammablogg og gründerblogg.

Ha en magisk dag!

Irene Brenna
Daglig leder og eier
Prinser & Prinsesser