søndag 29. november 2009

Julen ikke avlyst, men… Julebutikkåpning 1.12, til tross!


Bilde (c) Prinser & Prinsesser

Ambisjonene var store for en julebutikk bugnende av lekre saker, men når tiden ikke strekker til, hva gjør man da?! Litt av planen var blant annet å tilby en del håndlagede produkter for små prinser og prinsesser. Jeg har meget motvillig måttet innse at dette ikke lar seg gjøre i år. Det er bedre å være realistisk enn å ende opp med å skuffe både en selv, og det som verre er, mange andre med forsinkelse og utsolgte varer og annet trøbbel som fort kan oppstå. Men, hva gjør man da? Dropper man hele julebutikken for i år i redsel for å skuffe med får varer, eller åpner med det man har? Er det slik at det er bedre med noe enn ingenting? Hva synes du?

Jeg har falt på den konklusjonen at årets julebutikk åpner 1. desember, om ikke bugnende, så kanskje allikevel koselig? Og, selv om det ikke er så mange direkte julerelaterte produkter i år, har jo Prinser & Prinsesser uansett masser av gaver til små prinser og prinsesser. Du skal om litt få en liten liste av meg med julegavetips i ulike prisklasser, og så håper jeg du tar en titt innom den 1. desember!

Ha en fin dag!
- Irene

2 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Spennende! Kommer til å stikke innom uansett jeg, så sett ned kravene til deg selv og nyt tiden.

Stor klem fra Lykkeliten

the Folding chair sa...

Blir spennende å se! titter innom den 1. - helt klart!

Legg inn en kommentar