lørdag 29. november 2008

Å drive nettbutikk.. eksponering...


En liten oppdatering hva utviklingen av nettbutikken angår. Da er Prinser & Prinsesser å finne på FINN og Facebook for å øke eksponeringsflaten. Den aller største utfordringen med å drive nettbutikk er nettopp markedsføring, synliggjøring der ute i markedet, å bli sett og oppdaget. - Har man mange penger på et markedsføringsbudsjett gjelder det bare å disponere pengene riktig. Har man dog ikke engang et budsjett, er situasjonen og utfordringen en helt annen. Jeg pleier alltid å akke og bære meg over at man jo må HA penger for å tjene penger her i verdenen. Jeg lever dog i håpet om at dette kan motbevises. Vi får se om disse to tiltakene gir noe utslag!

Prinser & Prinsesser på Facebook.

Ha en fortsatt fin dag!
- Irene

1 kommentar:

Klarafina sa...

Jeg krysser fingrene for deg (og meg) at blir gode tider i det nye året! Ønsker deg en fin adventstid!

Legg inn en kommentar