mandag 27. oktober 2014

Mine tanker går til...



Leketelt Fe
Hei, 

Mine tanker går til fabrikkmedarbeidere ved fabrikken i India som produserer de flotte leketeltene og mange av de andre produktene i nettbutikken. Fabrikken ble forleden omfattende ødelagt av en syklon. Medarbeiderne ble heldigvis reddet og er trygge, men noen har mistet sine hjem og det er sørgelig å meddele at noen dessverre har mistet familiemedlemmer i katastrofen.

Min leverandør har fremdeles godt med produkter på lager. Foreløpig vil hendelsen derfor ha liten innvirkning på produktutvalget i nettbutikken, men enkelte produkter kan bli raskere utsolgt i juleperioden. Dette gjelder blant annet det store leketeltet Fe med tilhørende leketeppe. Dersom du ønsker å handle dette til jul, bør du derfor vurdere å skynde deg med å legge inn en bestilling.

De dyktige medarbeiderne i India er innstilt på å gå tilbake til sitt arbeide og rydde opp, vaske og reparere alt som er blitt ødelagt. Jeg håper du blir med meg å sende dine tanker. Det er et fantastisk arbeide de utfører ved å håndveve og håndfarge tesktilene på gammelt indisk vis, og til slutt hånddekorere produktene. Det tar faktisk minst 15 timer å produsere ett eneste leketelthus!

Jeg takker på forhånd for forståelse for situasjonen. Nødvendige oppdateringer vil bli gitt.


Med vennlig hilsen
Irene Brenna