onsdag 29. oktober 2008

Vintage lekekjøkken i tre - og det som skal til...


For litt siden var jeg så heldig å komme i kontakt med leverandøren av disse nydelige produktene. Jeg var ikke mye i tvil om at de burde bli en del av sortimentet der jeg iakttok dem. Nå er de på plass i butikkhyllene, til glede for alle små prinser og prinsesser!

Det er to moduler; vask og komfyr. Vasken er i hvit emalje eller stål. Du velger selv. Skapknottene i porselen. Ekte kran kan monteres på! Komfyren har dreibare knotter, pleksiglass i døren og hylle i ovnen. Dette er lekre lekemøbler å ha på barnerommet, i kjøkkenkroken eller ute i lekestuen.

Tar du en titt i nettbutikken vil du også finne alt annet som skal til; søtt blondeforkle til prinsessen og grillforkle til prinsen, kokkeluer, oppvaskbørste og oppvaskstativ, nydelig vintage koppestell i emalje, lekemat i tre og masse masse mer. Alt i naturlige materialer; tre, metall eller emalje. Emaljeproduktene kan fås enten i hvitt med sorte kanter, eller med påmalt blått blomstermønster. 

Se alle lekejøkken-produktene her: http://www.prinserogprinsesser.no/

Jeg er selv i ferd med å lage en liten lekestue til mine barn i landlig hvit stil/shabby chic. Jeg tenkte å investere i dette lekekjøkkenet i tre, male det hvitt (til tross for at det er lekker bjørk), henge opp noen hvite hyller, sy noen nydelige rutete puter og gardiner, og pynte med de forskjellige emaljeproduktene! Kanskje kommer det et bilde i bloggen her etter hvert – til inspirasjon. Jeg gleder meg til å sette i gang!