tirsdag 18. mars 2008

Ethvert barn, en prins eller en prinsesse...


Musikkarusellene selges i nettbutikken.

Hyggelig at du kom innom bloggen min! Kanskje har du, som jeg, en liten prins, eller kanskje en prinsesse? Kanskje har du flere, eller kjenner mange du er glad i? Prinser og prinsesser, for det er det de er. Kanskje liker du, som jeg, ting til barn du ikke finner alle andre steder. Vakre og søte ting, både til gutter og jenter. Kanskje også det litt nostalgiske og tidløse, ja, noen ganger rett og slett litt retro. Jeg har forsøkt å lage den nettbutikken som jeg selv ville ha likt å titte rundt i og handle i. I hyllene har jeg lagt de lekene, de bøkene, de klærne og de tingene jeg tror barn kan ha glede av, nytte av, og bli ordentlig glade i. Flere produkter vil komme etter hvert. Bloggen vil bli oppdatert når det er noe jeg har lyst til å skrive eller vise frem. Jeg vil også fortelle litt om hvordan det hele med nettbutikken gikk til, og hvordan det går. Kanskje går du også rundt med en liten gründerspire i magen?

Håper å se dere alle her igjen.
Ha en fin dag.

- Irene