torsdag 10. mars 2016

Her er Facebook-trikset!

Ønsker du alle Facebook oppdateringene fra Prinser & Prinsesser? Husk å huke av for dette! Se her hvordan det gjøres. Det er raskt og enkelt.

Gå inn her, på Prinser & Prinsesser sin Facebook side:

Og gjør som følgende:

Klikk på bildet for større versjon.
Slik får du alle oppdateringer fra Prinser & Prinsesser på Facebook.

Dessverre har det vært slik en stund nå at vi ikke har fått se ALLE Facebook oppdateringer i fra sider vi selv har valgt å "Like" og følge på Facebook, men nå kan det altså gjøres noe med! Dette enkle trikset kan du nå gjøre for alle sider på Facebook du liker ekstra godt!

Som gründer har begrensningen i synlighet på Facebook vært ekstra frustrerende. Ikke bare har jeg, som alle andre, gått glipp av oppdateringer på Facebook jeg gjerne skulle ha sett, men også brukt mye tid og energi på å legge ut egne oppdateringer som dere, mine trofaste følgere, ikke har fått se. Facebook har valgt å bare vise et utvalg av oppdateringer i fra sidere du liker i din feed.

Nå føler jeg meg litt mer inspirert igjen til å bruke Facebook for å kommunisere med dere! Jeg synes, ikke minst, det er en praktisk kanal for å yte dere kundeservice. Det er bare å stille spørsmål og kommentere. Jeg er glad for alle konstruktive tilbakemeldinger og hjelper deg gjerne om det er noe du lurer på!

Takk til alle trofaste følgere på Facebook, og alltid velkommen til nye!

Han en magisk dag videre!

- Irene